Tuesday, February 10, 2009

Cina Sarawak makan Budu..?

video

Bagi aku budu tak perlu diperkenalkan lagi. Sebut sahaja budu pasti ada yang tersenyum sinis.. tapi ada juga yang telan air liur mengenangkan keenakannya.. Penangan budu ni bukan kepalang. Kekadang aku sendiri tak selera untuk makan gara2 terputus bekalan budu bila berada di perantauan. Pernah aku dengar member aku cakap.. "biar putus Cinta Jangan putus budu.. Walaupun itu kata seloroh tapi nak menggambarkan bahawa budu x dapat dipisahkan bagi anak kelantan.. bagi aku mana-mana anak kelantan yang tak makan budu tu tak tau la nak cakap apa.. cuma sepanjang aku hidup ni cuma sorang saja anak kelantan yang tak makan budu.. nak tau sape? Misha Omar.. heheheh... jangan marah pakcik Gurau ajer...
video diatas tu aku rakam pertengahan tahun 2008 di sarikei. anak murid aku dicabar untuk merasakan penangan nikmatnya budu.. ini betul2 kejadian bukan cobaannnn....Peace:)Justify Full

No comments:

anaktumpat mengucapkan

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics