Thursday, May 28, 2009

Selamat Bercuti Kepada Semua Cikgu..:)

Esok bermula la cuti sekolah.. esok juga la pakcik terbang balik semenanjung. Dah 2 bulan lebih tak tengok muka mak abah, isteri dan sedara mara.. Harap cuti kali ni pakcik dapat menggunakan masa yang ada dengan baik bersama keluarga dan isteri.. dah banyak perancangan yang pakcik dah buat sepanjang cuti 2 minggu ni...harap segala perancangan yang telah di atur tu tidak terhalang dengan kerja-kerja sekolah yang masih belum beres..hahaha.. maklum la sebelum cuti ni ada peperiksaan pertengah penggal.. nak nyemak laaaaaa....
haaa...cakap pasal cuti sekolah ni, senonim benar nampaknya dengan majlis kenduri kawen.. pakcik pun tak terkecuali mendapat jemputan kawen dari kengkawan.. kalau dihitungkan kad kawen memang banyak.. seronok jugak kan sesekali pi majlis kenduri kawen kengkawan kan? antara kengkawan pakcik yang kawen time cuti sekolah ni ialah,
  • Meng & Padli (Terengganu)
  • Syakila & Muza (Perak)
  • Syaq &Duan (Pasir puteh)
  • Zaidi & wani ( Kedah)
  • Azhar & ???(Pasir Mas)
  • Nuar sepupu aku ( Wakaf Bharu)
Nampaknya meround sakan la pakcik cuti nanti.. ahakkksss...


No comments:

anaktumpat mengucapkan

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics