Thursday, July 16, 2009

Hobi Baru..!!! Terbanglah Sepuasnya...

Dah lama pakcik cari benda ni, tapi x tau kat mana dijual. Dari kecik pakcik suka sangat tengok orang main. Nak beli x mampu. Yang termampu hanyalah tengok dan tengok.. Kalau dulu tahun 90-an pakcik selalu tengok mat salleh main benda ni kat pantai Seri tujuh, dekat kampung pakcik. Masa tu bleh tengok mat salleh main ni bukan main sronok. Nilah saat yang pakcik nantikan. Tanggal 16.7.09 wau yang pakcik intai dan minat dah ada depan mata. Wau ni pakcik beli setelah melihat promosinya dlm laman web. Dihantar melalui Gdex courier. Harganya pun boleh tahan gak..Sekitar RM3++.00... Mahal tu memang la mahal..(bagi pakcik yang gaji x seberapa ni) tapi minat punya pasal, terpaksalah tutup sebelah mata...Sebagai permulaan Pakcik pakai dulu yang type NEXUS.. Pasni bila dah "melekat", cadang nak sambar plak yang QUANTUM yang lagi power...hehehe...Harap pasni boleh la pakcik terbang sepuas-puasnya..

Sebenarnya pakcik dah ada satu..tapi yang ni x naik. Asyik jatuh jer.. maklumlah rege pun x mahal.. Cuma RM30 jer.. berat lak tu...biasalah yang tiruan..


Tepat jam 3 sesuatu yang pakcik nantikan dah tiba..


Pas kotaknyer dibuka... makin teruja pakcik...



Nilah antara komponennya.. xbanyak sangat kan..



yeahh....Ready to fly....



6 comments:

imanshah said...

Kawe pun slalu gi tengok Pesta Wau kat pantai Sri Tujuh

Anak Tumpat said...

loni pindah lah ko pantai geting plok man..

Cikgu Adham said...

ooo msti mantap.... kawe x penah tgk weh... setakat tgk org main waw d bendang padi jah dulu huhuhuhu

Anak Tumpat said...

zame main wau kok bende tu kawe beso main jugok tu.. sapa ite lege muko ko duk mitah wau.. x make nasi xpo asal buleh mupo dale bende..hehehe
gege ore tuo kok duk cari suh balik..:)

Cikgu Adham said...

mahal jogok goni ruponya heh heh heh...xleh kurag ko hrga dia... kawe nk beli pon, x reti nk main woo..

Anak Tumpat said...

pkd cikgu Adham..buleh kiro la rego dio tu.. susah nak cari la goni.. kawe rato cari kok Kb tp xdok.. mahal ckit pun xpolah bokali..tapi loni duk usha kok KL.. mana tau ada jual..muroh lagi ko.. kawe pun x reti lagi nok kontrol nih.. duk tgh blaja.. stakat ni main x naik molek lagi nih.. nyembe behe tanoh sokmo lagi ni

anaktumpat mengucapkan

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics