Friday, November 13, 2009

Selamat Bercuti Kepada Semua Guru

Assalamalaikum.. kepada yang bergelar guru, cekgu, teacher, ustaz, ustazah, dan yang sewaktu dengannya.. Pakcik mengucapkan selamat bercuti panjang. ....

Hari ni 14 nov 2009.. bermulalah cuti panjang bagi sekolah-sekolah tertentu..awat sekolah-sekolah tertentu? ermmm..gini..sekolah pakcik antara salah sebuah sekolah yang cuti seminggu lebih awal dari tarikh cuti rasmi.. Ape sebab..? ntah la..hehehe..
Mungkin ada juga sahabat saya dari sekolah lain yang cuti seminggu lebih awal.. heheh cuti sakan la kita yob...

Kepada yang masih meneruskan baki persekolahan tidak terlalu awal rasanya pakcik mengucapkan selamat mengajar dan bercuti........

Opppsss lupa nak gtau.. ketika N3 ni di tulis, pakcik sbenarnya dah ada kat KLIA menunggu penerbangan seterusnya menuju KB.. kejap tadi baru tiba dari sibu.. hehehe..

Kepada cekgu yang masih lagi belum cuti tu, gunalah sisa waktu yang ada ni, dengan baik yer? buanglah mana-mana kertas or dokumen2 yang mana x perlu tu. nnt bt semak kat meja jer...hheheh.... dan mana2 rekod pelajar yang masih diperlukan untuk tahun depan silalah simpan elok2..mana lah tahu kot2 di makan anai-anai ker....susah nanti.. heheheheh

last sekali.. sebelum tinggalkan bilik guru, akhir hari persekolahan nanti, tutuplah meja tu dgn surat khabar lama ker, kertas minyak ker..supaya xde nanti bila datang tahun baru 2010 meja kita penuh tahi cicak ko lipas...hehe..


ok lahh....
sampai sini jer dulu sblm pakcik undur diri untuk tahun ni..kat kg nnt xleh lagi nak beblog ..
xde internet ar.....isk..isk...
skg ni pun ehsan dari KLIA-wireless jer.. hehehe

Perut tengah lapar ni... next flight lambat lagi.. ..bini pakcik dah merungut lapar n sejuk..

k lah.. pakcik jalan dulu..nk makan jap..

assalamualaikum.....


anaktumpat mengucapkan

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics